Бібліотеки-філії Київського району м.Одеси:
Філія №12 ім.О.І.Купріна- вул.Фонтанська дорога, 116 тел.0487528345
Філія №13 - вул.Юхима Геллера , 43, тел.0487528346
Філія№41 - вул Інглезі, 5,тел.0487528356
Філія №47 ім.О.Гончара -вул. Люстдорфська дорога,146/1, тел.0487528359

пʼятницю, 23 серпня 2019 р.

Бібліотека№41

Наша творчість

До Дня Незалежності України

Я люблю тебе,Україно!
Все про тебе - 
І сльози,і сміх!
Ти красива і вільна країна,
Не любити тебе просто гріх.



Я люблю твої ріки і гори
І твою неосяжну красу,
І не зраджу тебе я ніколи,
Твої квіти вплела я в косу.
Я люблю твої співи чудові,
Твої думи і мрії твої,
І твої рушники пурпурові...
Найпрекрасніша ти на землі!

Украина в тебе и во мне...

Украина в тебе и во мне,
И в бескрайней небес синеве,
И в прохладе осенних ночей,
И в тепле материнских речей.
И какой бы момент не настал,
Даже,если в дороге устал,
Вспомни песни и предков своих!
Украина запомнила их!
Ведь они защищали от бед,
И оставив в истории след,
Пожелали и мне и тебе
Долгой жизни на милой земле.



2 коментарі:

  1. Очень понравились стихотворения фелиал 41 молодцы мой вам поздравления и привет из Черноморска

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо,уважаемый пользователь.С праздником Вас.

    ВідповістиВидалити