Бібліотеки-філії Київського району м.Одеси:
Філія №12 ім.О.І.Купріна- вул.Фонтанська дорога, 116 тел.0487528345
Філія №13 - вул.Юхима Геллера , 43, тел.0487528346
Філія№41 - вул Інглезі, 5,тел.0487528356
Філія №47 ім.О.Гончара -вул. Люстдорфська дорога,146/1, тел.0487528359

неділю, 28 березня 2021 р.

 Бібліотека №41

За те, що я відчуваю в конкретний момент, несу відповідальність тільки я.

Що таке емоційний інтелект? Чи вміємо ми керувати власними емоціями? Багато людей вважають, що в бізнесі не місце емоціям, але є також інший кут погляду -  необхідно наповнювати емоційністю власну роботу, бо тільки тоді вона може стати успішною. Хто має рацію?

Навички емоційної компетенції допомагають людству отримувати більше задоволення від життя і більш продуктивно керувати собою та поведінкою інших. Автори  книги «Емоційний інтелект» Сергій Шабанов та Олена Альошина пропонують читачам свій підхід до емоційної компетенції. Читаючи книгу, ви дізнаєтесь, чому не треба бити посуд після конфліктів, а краще прибрати в квартирі або зробити зарядку. Чому не рекомендується роками носити образи в собі? Чи може людина захворіти через те, що стримує себе на людях? Автори дають чітку відповідь на питання, як не псувати відносини з колегами, але позбуватися негативу.

Кожен день ми впливаємо своїми словами, жестами, почуттями та поведінкою на інших. Як людина повинна захистити себе від негативних оцінок, образ, сварок та суперечок?

Алгоритм керування емоціями :

1.Зрозуміти свою емоцію.

2.Визначити свою мету в ситуації.

3.Встановити, в якому емоційному стані я буду максимально ефективен для досягнення мети.

4. Обрати метод досягнення потрібного емоційного стану.

5. Досягнути обраного стану, використовуючи обраний метод.


2 коментарі: