Бібліотеки-філії Київського району м.Одеси:
Філія №12 ім.О.І.Купріна- вул.Фонтанська дорога, 116 тел.0487528345
Філія №13 - вул.Юхима Геллера , 43, тел.0487528346
Філія№41 - вул Інглезі, 5,тел.0487528356
Філія №47 ім.О.Гончара -вул. Люстдорфська дорога,146/1, тел.0487528359

суботу, 22 травня 2021 р.

Філія №13


                             Два кольори

            Як я малим збирався навесні

                Піти у світ незнаними шляхами,-

                Сорочку мати вишила мені червоними і чорними,

                Червоними і чорними нитками.

                Два кольори мої, два кольори, 

                Оба на полотні, в душі моїй оба,

                Два кольори мої, два кольори:

                Червоне- то любов, а чорне- то журба.

                Мене водило в безвісті життя,

                Та я вертався на сої пороги.

                Переплелись, як мамине шиття,

                Щасливі і сумні мої, щасливі і сумні мої дороги.

                Мені війнула в очі сивина, 

                Та я нічого не везу додому,

                Лиш згорточок старого полотна

                І вишите моє життя, і вишите моє життя на ньому.


                Дмитро Павличко

                  


Немає коментарів:

Дописати коментар